Natalie här :]

Hejsan bloggen! ( och alla läsare )
på senaste tiden har bara julia uppdaterat, men det är för att jag har haft ganska mycket att göra ( dansen, skolan, läxorna och sälja pandasaker )

Idag har jag varit i skolan, efter skolan gick jag och några kompisar ner på stan och shoppade lite.
Sedan när jag kom hem tog jag mina pandasaker och cyklade runt och sålde!

Juste, idag på skolan så hade vi en jättekonstig vikarie, jag sydde en klänning till en barbie jag har hemma ( asså, barbien är bara modell jag leker inte med den, inte för att det är fel att leka med barbies )
aja här är vad som hände:

Natalie : "Kolla jag har sytt en klänning till en barbie! :D "
Läraren : "Man leker väll inte med barbies när man går i sjuan?"

PRECIS SOM ATT DET ÄR FEL ATT LEKA MED BARBIES!!


Då vart jag lite irriterad..

Nu ska jag sälja pandasaker!
HEJDÅ :D ♪


Kommentarer
Tänk på vad du skriver, även om du är anonym kan vi se din IP-adress och spåra upp dig vid värsta fall. BE NICE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0